--> Skip to main content

Zarina Anjoulie Tak Puas Hati Kenapa Perlu Buat Review Di Restoran, Sekali Eira Balas Balik

Semalam, Zarina Anjoulie memuat naik 1 video di instagram beliau tentang isu seorang influencer dan Restoran 35 dan jelas dia menyebelahi Restoran 35.

Video yang tular di media sosial sejak beberapa hari ini mengundang pelbagai komen dari orang ramai dan terkini zarina anjoulie pula tampil.

Anju berkata kenapa mesti dia (Eira Aziera) buat review di restoran.

'Kenapa yang kaki viral viral ini kebanyakkannya founder produk, instafamous, influencer?'

Anju beritahu bahawa Eira adalah 'low class malay'. Sekiranya restoren tidak minta buat review atau tidak beri kebenaran janganlah kita buat review.

Zarina Anjoulie mengaku dia sendiri mulut pedas tetapi mestilah tahu adab. Pernah nampak selebriti lain seperti Neelofa atau Dato Siti Nurhaliza buat review begitu? Anju beritahu mereka yang terlibat dalam media seperti instafamous dan influencer memang akan mencari peluang untuk fame (tular) walaupun sekejap.

Zarina juga buat rujukan tentang isu tular seorang founder produk kecantikkan yang memaki pengawal keselamatan hanya kerana diminta memakai topeng muka (facemask).

Eira Balas Balik

"Eira bukan nak tumpang populariti orang, (sampai nak buat review pun cerita kisah orang lagi). So tak payah la kan, jangan risau eira bukan jenis camtu"

"Mana yang duk up2 tu biasalah kes tengah panas, tengah v1ral semua nak up sebab masa ni la nak tarik follower. Bila hang tengok orang ni up pasal eira, hang follow dia, orang ni kata eira follow dia"

"Semua up pasai eira sebab nak follower ja. Kes dia bahasa dia tu, yang tu la kes dia la. so xdak apa, so simple. So ampa jangan buat dosa, biaq aku buat dosa sorang, aku jahat sorang. Tapi ampa jangan takut aku tak koyak,dah memang perangai aku camtu"

Jadi siapa salah sebenarnya? Jika anda mengikuti kisah tular ini, ramai yang mengatakan dua dua salah dan dua dua tiada kesabaran dan kurang adab.

Sumber : FBEira/InstagramZarinaAnjoulie