--> Skip to main content

Gaya Lelaki Ini Komen Tentang Isu Eira Aziera Dan Restoren 35 Memang Kelakar Habis. Dia Beritahu Siapa Sebenar Yang Salah

Masih lagi ada yang tidak puas hati tentang apa yang berlaku antara Founder/Influencer Eira Aziera dan Restoren 35. Perkara yang telah menjadi bual mulut netizen sehingga ada yang kaitkan dengan negeri Melaka dan Kedah.

Apa yang terjadi jika dilihat adalah salah faham antara 2 individu tetapi di zaman media sosial sekarang sudah biasa untuk perkara sebegini akan berlanjutan selama beberapa hari.

Pagi tadi Eira Aziera telah membuat LIVE Facebook yang memang sudah jadi kebiasaan untuk dia. Sehari boleh mencecah sehingga 10 LIVE dan semuanya untuk berkongsi aktiviti harian beliau dan sudah semestinya mempromosikan produk beliau.

Hari ini kecoh di media sosial dimana satu video tentang Eira Aziera muncul di media sosial dimana dalam video tersebut menunjukkan dia sedang meng4muk dan memaki hamun seseorang.

Eira Aziera beritahu pagi pagi dia terkejut tengok video LIVE facebook yang lama telah dimuat naik semula sehingga viral.

'Dalam 10 LIVE mesti ada 1 LIVE maki maki' – Eira Aziera.

Tetapi Eira Aziera dengan selamber dan sambil ketawa beritahu dia tidak kisah. Ada yang tanya samada Eira memang suka maki orang dalam LIVE? Dia jawab memang dia suka maki orang dan kalau nak tengok dia maki orang lagi sila lah follow LIVE dia.

Jelas apa yang dia cakap kan itu bukan lah serius dan hanya sekadar bergurau dengan sesama viewer tapi anda nilaikan sendiri lah .

CARA DIA KOMEN ISU EIRA DAN RESTOREN 35 MEMANG LAWAK HABIS!

Eira Aziera telah kongsikan satu video di laman Facebook beliau sendiri tentang seorang lelaki yang komen apa yang terjadi antara dia dan Restoren 35.

Video yang dimuat naik oleh Danny Evans telah mendapat ratusan ribu jumlah tontonan dan video tersebut baru dimuat naik 2 jam yang lalu.

Apa yang kelakarnya adalah cara dia bercakap dalam loghat utara pekat dan cara dia ketawa. Jika anda tengok pun mesti ikut ketawa sekali .. Jom tengok ..

Dia memberitahu yang salah adalah Eira dan Restoren 35. Jika masing masing ada adab takde jadi isu macam ni..

RESPOND NETIZEN TERHADAP VIDEO 

Artikel By : AwatttSyeikhh Network

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

SALIN SEMULA TIDAK DIBENARKAN TANPA KEBENARAN