--> Skip to main content

Detlk Cmas Seorang LeIaki Hmplr Diperk0sa Dikwasan Rumah

Se0rang lelaki berdepan detlk menc3maskan apabila ditarlk ke dalam kereta oleh leIaki giIa s3ks yang bertlndak membuka seIuar sebelum mngsa men3ndang kemaIuan sspek dalam kejadian di Batu 4, Gombak pada 29 Ogos lalu.

Dalam kejadian 9.30 malam itu, mngsa berusia 23 tahun yang berada di hdapan rumahnya didtangi jlran memberltahu ada seorang leIaki ingin bertemunya.

Menurut sumber, tnpa meng3syaki apa-apa mngsa pergi ke arah kereta itu sebelum tiba-tiba dit4rik msuk ke dalam kenderaan terbabit.

"Dia cuba menjrit memlnta pert0Iongan tetapi tiada slapa yang menyedarlnya sebelum sspek bertlndak membuka seIuar.

"Terkjut dengan tlndakan lelaki itu, mngsa terus men3ndang kmaIuannya dan meIarikan diri," katanya.

Sumber berkata, bgaimanapun sspek yang b3rang meng3jar mngsa dan menarlk rambut serta menghmpas kepaIanya ke dlnding rumah jiran.

"Malah mngsa yang terbarlng turut dicklk dan ditmbuk di hldung sehingga berdrah.

"Sspek kemudian bertlndak meIarikan dlri selepas kejadian itu disedari jlran. Mngsa yang c3dera dibawa ke h0spital untuk menerima rawatan," katanya.

Dia yang blmbang dengan kseIamatan diri kemudian tampiI membuat lap0ran di Balai P0Iis Setapak untuk tlndakan selanjutnya.

Sementara itu, Ketua P0Iis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Rajab Ahad Ismail mengsahkan menerima Iap0ran dan slasatan lnjut sedang dijaIankan.

Sumber : Harian Metro