--> Skip to main content

Baru je Nora keluar kenyataan, Anak nora ariffin kantoi lagi?

Sejak semalam, industri hiburan hangat memperkatakan mengenai penularan video aksi bercvmbu pasangan kekasih yang masih remaja di media sosial.

Simpati Dengan Keadaan Nora

Lebih mengeejutkan, remaja perempuan itu merupakan salah seorang anak perempuan kepada penyanyi popular Nora Ariffin iaitu Putri Nur Dahlia. Sejurus selepas itu, Instagram Nora dibanjiri dengan pelbagai komen termasuk kec4man daripada netizen yang mempersoalkan mengenai tindakan anaknya. Bagaimanapun, rata-rata meluahkan rasa simpati ekoran penyanyi turut menerima khabar dvka pada pagi Rabu mengenai pem3rgian ibu mertuanya, Nora Abdullah.

Susulan itu juga, Nora memuat naik satu hantaran di laman Instagram nya yang mana dia dengan berat hati akui pelaku di dalam video tersebut adalah anak perempuannya. Jelas Nora, dia sebagai seorang ibu telah cuba sedaya upaya untuk mendidik anak-anaknya dengan cara terbaik dan mengharapkan orang ramai memberi ruang seketika kepada mereka.

Harap Jadikan Pengajaran

Dalam perkembangan lain, anak sulung kepada Nora yang juga penyanyi Mohd Syakir Iman menerusi kenyataanya di laman Twitter berharap agar isu mengenai adiknya itu dapat dijadikan sebagai pengajaran buat orang ramai.

"Laki Tu Yg Post Dkt Socmed, Tapi Yg Kena Kec4m Adik Dan Mak Aku Je.." Giliran Ank Sulung Nora Ariffin Pula Tampil Bersuara

Malah dia dan keluarga sememangnya dalam usaha untuk memb3ndung hal ini daripada terus tular.

Menerusi carian Murai.my di komen yang ditinggalkan pada hantaran Nora sebelum ini mendapati, ramai yang turut bersimpati dengan ujian yang menimpa pelantun Hanya Satu itu dan tidak lama kemudian Nora telah menyahaktikfkan ruangan komen di beberapa hantaran di laman Instagram.

Namun, apa yang lagi menyedihkan, tular lagi video anak Nora bersama lelaki tersebut. Melalui video tersebut dengan lagu latar nyanyian Dato Siti, lelaki tersbeut kelihatan memegang, m3meluk dan menciium anak Nora bebrapa kali di dahi dan mulut

Anak nora ariffin kantoi lagi? Pada hari yang sama ? Mintak dijauhkan (video tidak dapat di kongsi di sini demi menjag aiib mereka)

Iya… Itu anak saya – Nora Ariffin

Penyanyi Nora Ariffin mengaku remaja perempuan dalam video aksi bercvmbuan yang ketika ini viral di media sosial adalah anaknya.

Kesal dengan apa yang berlaku, Nora atau nama sebenar, Wan Norafizah Ariffin, 47, berharap insiden itu dapat menjadi pengajaran buat anak ketiganya itu untuk menjadi insan yang lebih baik.

'Allahuakbar, dengan penuh rasa terkilan, saya mengaku itu adalah anak saya. Sebagai ibu, saya cuba yang terbaik untuk mengajar dan membimbing dia mengikut apa yang termampu dalam kapasiti terbatas.

"Tetapi hendak buat macam mana, saya sudah berusaha sehabis baik untuk mendidiknya.

"Saya berdoa semoga dia belajar daripada kesilapan untuk menjadi insan yang lebih baik sekali gus meneruskan kehidupan tanpa perlu menoleh ke belakang… Insya-Allah," katanya BH Online.

Warganet kecoh apabila video memaparkan aksi sepasang remaja bercvmbuan viral, sejak beberapa jam lalu.

Selepas tersebarnya video itu, warganet bukan sahaja mengecam remaja perempuan terbabit, malah, Nora yang popular dengan lagu Di Persimpangan Dilema turut terkena tempiasnya.

Nora menambah, dia percaya dalam meniti kehidupan, setiap insan tidak terlepas daripada membuat kesilapan termasuk darah dagingnya sendiri.

"Sebagai manusia, kita tidak boleh lari daripada silap. Dia masih muda dan masih ada banyak perkara yang harus dipelajari serta kehidupan yang harus diterokai.

"Kepada semua, saya harap, buat masa ini, anda dapat memberikan anak saya ruang dan ketenangan," katanya.