--> Skip to main content

Akhirnya Wanita Yang Dimaki Eira Aziera Dalam LIVE Tampil Buat Kenyataan. Ramai Yang PM Dia Sebenarnya Dan Dia Dedahkan Kenapa

Isu yang hangat diperkatakan dua tiga hari ini mengenai seorang influencer yang sebelum ini dikatakan tidak boleh buat libe review di restoran 35, melaka.

Tapi belum reda isu restoran tersebut, muncul lagi satu video yang agak keterlaluan bagi orang ramai kerana perkataan yang digunakannya.

Video yang dimuat naik di halaman facebook menunjukkan Eira menggunakan kata-kata yang agak kasar kepada individu tersebut.

Tidak cukup dengan kata-kata kurang enak didengar, dia juga menunjukkan gambar gambar orang yang dikatakan di dalam video tersebut.

Rata-rata netizen marah dengan tindakan beliau. Punca kenapa Eira bertindak begitu tidak dapat dipastikan lagi.

Antara komen-komen warganet

Allahuakbar…nagis tgok dia makihamun..body shming sis ni…tak sangka perangai dia macam ni..aku doakan moga Allah tarik nikmat rezeki kat dia..tak baiknya ya Allah…sampai macam ni sekali…betapa sombongnya dia..

Ya Allah Ya Tuhanku berilah taufiq dan hidayah supaya dia berubah dari memaki hamun begitu..sang suami mohon lah ajar isteri tu berkata-kata yg elok…jgn nnt sampai ke tua dan nyanyuk masih berckp mcm tu..kasihani keluarga dan anak2 nya.

Subhanallah mengata org mcm lah diri tu sempurna.Nasib lah Allah tak bagi dia cantik putih melepak mcm emma maembong ka uqasha ka..Kalau dak lagi riak.Betui2 buat malu org kedah.

Kite semua x sempurna kak.. Dia pon manusia jgk.. Ingat kak kerana mulut badan binasa.. Akak ddk kt atas jgn selesa sgt.. Karma Allah tu ade.. X perlu nk maki sungguh pon dia bt silap.. Allah ada kak..

Memang org kedah cakap kasaq.. tp sekasaq kasaq org kedah kami x la maki org menghina org melahanat kan org sesuka hati.. malu la sis.. cakappp x dak sopan langsunggg.. bg ada adab sama.. menghina memaki hamun org.. mana p adab sis? malu kaum hawa, malu mak bapak kita sis.. allahuakbar…

Apabila kemewahan menguasai diri mulalah kita lupa asal usul kita..nikmat yg allah bagi itu hanyalah pinjaman sementara..janganlah menghina sesama manusia…

Posting dan hantaran dari individu tersebut

"Terima kasih diatas sokongan semua, maafkan sy kerana tdk sempat utk membalas pm satu persatu kerana terlalu banyak notifications masuk ketika sy bangun utk solat subuh td.. Kepada Iera Aziera, kuasa viral anda itu sbnrnya byk membuka aib anda sendiri..

Sejak hari pertama anda v1ral sy sehingga kini 98% pm sy adalah yg tdk suka kepada kamu, hanya 2% sahaja penyokong kamu.. Sy tak mahu membuka aib kamu, tetapi harus kamu ingat allah tdk pernah tidur.."

Ada Netizen Nasihat Untuk Ambil Tindakan

Apa-apa pun semoga isu ini dapat diselesaikan dengan baik sesama mereka. InsyaAllah.

Sumber : FB/TwoEKesah/SembangKari via Online Malaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.