--> Skip to main content

UMUM TAK JADI KAHWIN - JOY REVFA DILAMAR PEMINAT JADI MADUNYA

Baru-baru ini, usahawan kosmetik Joy Revfa telah mengumumkan ikatan pertunangan dengan jejaka yang dikenali sebagai Z.A pada Mac lalu sudah berakhir. Kata Joy, keputusan untuk membatalkan majlis pernikahan yang sepatutnya berlangsung Jun lalu itu berakhir berikutan tiada lagi keserasian antara mereka. Namun begitu, selepas pengumuman tersebut, muncul pula seorang peminat yang sudi berkongsi kasih suaminya dengan ahli perniagaan itu.

Menerusi ruang komen di perkongsian Facebook Joy, 32, individu tersebut meluahkan hasrat untuk menjadikan pemilik nama Siti Arifah Mohd Amin itu sebagai madu atas sebab rasa simpati dengan apa yang terjadi: "Kahwin saja la dengan suami saya Joy... janji awak baik, kesian pula tengok," tulis pengguna laman Facebook tersebut.

Dalam pada itu, seorang lagi pengguna laman sosial membalas komen individu tersebut dan meminta agar tidak mempermainkan soal perkahwinan melainkan benar-benar ingin melakukannya. Bagaimanapun, individu tersebut menegaskan dia sememangnya serius dengan permintaan itu dan berharap agar suaminya berkahwin dengan Joy.

Klik untuk gambar besar

"Puan saya serius apa yang saya cakap. Tak ada pun saya gelak-gelak. Janji kahwin dengan Joy Revfa. Bukan apa, sudah lama saya jadi pengikut dia. Asyik kecewa saja. Kita sebagai peminat dia rasa juga sedih... anak pula makin membesar. Walaupun keluarga dia sangat memberi sokongan tetap lain ada suami," kata individu tersebut.

Untuk makluman, Joy pernah berkahwin dengan penyanyi dan komposer Hafiz Hamidun pada 1 Mei 2017 namun mereka bercerai pada 25 Oktober tahun yang sama. Sebelum itu, Joy pernah berkahwin dengan seorang ahli perniagaan dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Arryan Firdaus yang kini berusia enam tahun.

www.myartis.com / Sumber: mStar

         ________________________

:: FACEBOOK :: FB GROUPS :: INSTAGRAM :: TWITTER :: :: YOUTUBE :: SANTAI :: SEJARAH MYARTIS :: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...