--> Skip to main content

Penampakan Sesuatu Ketika Berbikini Di Instagram! Komen Netizen Buat Sajat Terciduk

Lepas satu per satu kisah usahawan kosmetik disukai ramai, Nur Sajat mula menjadi bualan. Tidak dinafikan bahawa namanya tidak asing dan tidak pernah lekang dari kisah-kisah negatif.

WANITA AZALI AKAN ADA RASA MALU

Sejak dari awal kemunculannya lagi ada sahaja isu yang tidak kena. Dalam perkembangan terbaru, usahawan ini seolah-olah tiada rasa malu untuk berkongsi pakaian terdedah dan adengan melampau di media sosial.

Rasanya perempuan bersifat azali tidak akan berkelakuan sebegitu dan berasa malu mempertontonkan aksi sedemikian rupa kepada umum. Seharusnya masing-masing perlu menghormati budaya Melayu dan agama Islam sebagai agama rasmi Negara kita.

BACA JUGA: Makin Ganas, Jumpa Kaabah Tapi Ulang Lagi! Ikuti Permintaan PU Amin Utk "Sedarkan" Sajat AKSI SAJAT MEMAKAI BIKINI JADI BUALAN

Terbaru, difahamkan figura tersebut berkongsi satu video di akaun Instagram miliknya. Yang menjadi bualan ramai apabila dia tampil berani menggayakan bikini yang berwarna hijau. Sudah pasti perkara tersebut tidak disenangi ramai.

Sumber Instagram

Meski pun Instagram merupakan hak masing-masing namun harus diingat bahawa setiap kelakuan dan perbuatan yang dipaparkan adalah saham kepada yang melihatnya. Andai kata seorang lelaki, auratnya terletak antara pusat hingga ke lutut.

Manakala jika dia seorang wanita, auratnya adalah seluruh sekujur tubuh. Seperti yang dijangka, ramai tentera netizen mula mencari kelemahan Sajat. Antaranya adalah menegur penampakan selulit di badannya.

ARTIKEL BERKAITAN: [VIDEO] Makin parah!ditegur parking tepi ketika IG live,Sajat FREE SHOW bahagian bawahnya sebagai bukti BIDAS KOMEN NETIZEN, BANGGA DENGAN BENTUK BADAN

Tidak cepat melatah, Sajat tampil membidas komen tesebut dengan menyifatkan ia adalah perkara biasa. Malah dia bangga dengan bentuk tubuh badan yang dimiliki.

"Biasa lah kalau ada pun, bangga." Respon ringkas Sajat. Sumber Instagram

Dalam ada yang mengkritik, ada juga pihak yang memuji Sajat seorang yang cantik biar pun memiliki selulit.

Kesimpulannya, seorang public figure harus memainkan tanggungjawab kepada pengikut mereka. Jangan pula mempengaruhi orang ramai dengan aktiviti kurang baik atau tidak berfaedah.